ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ OIKONOMIKHΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
2 Αυγούστου 2024
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ OIKONOMIKHΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ
«ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ‘iFLAVOURS’ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ CLLDLEADER», στο πλαίσιο του Πακέτου Εργασιών 2 του Σχεδίου Διακρατικής Συνεργασίας «iFLAVOURS ‐ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΑ», ΤΟΥ ΥΠΟΜΕΤΡΟΥ 19.3 ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ CLLD/LEADER ΤΟΥ ΠΑΑ» ΕΤΟΣ 2024
Η "Αναπτυξιακή Τρικάλων ΑΑΕ ΟΤΑ - ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε." είναι απαραίτητο να προβεί στη διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμβασης παροχής υπηρεσιών με τίτλο «ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ‘iFLAVOURS’ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ CLLDLEADER», στο πλαίσιο του Πακέτου Εργασιών 2 του Σχεδίου Διακρατικής Συνεργασίας «iFLAVOURS ‐ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΑ», σύμφωνα με την υπ.αριθμ. 4822/08-11-2022 (ΑΔΑ: ΨΠ8Ν4653ΠΓ-ΕΦΦ) Απόφαση Ένταξης του Γενικού Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Προγράμματος "Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2014 -2020" (ΠΑΑ), Μέτρο 19, Υπομέτρο 19.3 - Διατοπική και Διακρατική Συνεργασία.
Στόχοι του έργου iFlavours είναι:
- Η αύξηση της ζήτησης και της προσφοράς τοπικών ποιοτικών παραδοσιακών γεωργικών προϊόντων.
- Η αύξηση των τουριστικών ροών σε αποκεντρωμένες και όχι ιδιαίτερα τουριστικές ζώνες.
- Η αναβάθμιση της προώθησης των μικρών τοπικών επιχειρήσεων.
- Η προώθηση των συμμετεχουσών περιοχών σε άτομα που αναζητούν προϊόντα.
- Η αύξηση του συμπληρωματικού αγροτικού εισοδήματος.
- Η διευκόλυνση της διαδικασίας ανάπτυξης μελλοντικού ολοκληρωμένου χάρτη της ΕΕ για τοπικά ποιοτικά παραδοσιακά γεωργικά προϊόντα σε αγροτικές περιοχές.
Τα παραδοτέα της παρούσας ανάθεσης είναι η υλοποίηση των εξής δράσεων, όπως προβλέπεται στο σχέδιο συνεργασίας:
Δράση 2.4: Διάδοση του Έργου μέσω Παραγωγής Τηλεοπτικών Σποτ
2.4.1 Παραγωγή Τηλεοπτικού Σποτ με τους Στόχους του Έργου για την Ευαισθητοποίηση του τοπικού πληθυσμού.
Δράση: 2.5 Διάδοση του έργου μέσω μετάδοσης τηλεοπτικών σποτ.
2.5.1 προβολή τηλεοπτικού σποτ για τους στόχους του σχεδίου και την ευαισθητοποίηση του τοπικού πληθυσμού καθόλη την διάρκεια του σχεδίου.
Δράση: 2.6 Διάδοση του έργου μέσω παραγωγής ραδιοφωνικών σποτ.
2.6.1Παραγωγή ραδιοφωνικού Σποτ με τους Στόχους του Έργου για την Ευαισθητοποίηση του τοπικού πληθυσμού.
Στοιχεία Δαπάνης |
|||||||
Είδος προμήθειας: |
Αγαθά |
|
Υπηρεσίες |
√ |
|
Τίτλος Δαπάνης - Αναλυτική Περιγραφή Δαπάνης |
||||||
Α/Α |
Περιγραφή Δαπάνης |
CPV |
ΤΕΜ |
Καθαρή Αξία (€) |
ΚΟΣΤΟΣ |
Αξία Φ.Π.Α (€) |
Τελική Αξία (€) |
1 |
Παραδοτέο 2.4.1.-Παραγωγή Τηλεοπτικού Σποτ με τους Στόχους του Έργου για την Ευαισθητοποίηση του τοπικού πληθυσμού-Τηλεοπτικό Σπότ στα ελληνικά-Παραγωγή ~ έως 18 δευτερόλεπτα. |
79340000-9: Υπηρεσίες Διαφήμισης και Marketing
|
1 |
4000 |
|
960,00 |
4960 |
2 |
Παραδοτέο 2.5.1-Προβολή τηλεοπτικού Σποτ για τους στόχους του σχεδίου και την ευαισθητοποίηση του τοπικού πληθυσμού καθ όλη τη διάρκεια του σχεδίου. |
Κατ΄αποκ. |
5000 |
|
1200 | 6200 | |
3 |
Παραδοτέο 2.6.1-Παραγωγή ραδιοφωνικού Σποτ με τους Στόχους του Έργου για την Ευαισθητοποίηση του τοπικού πληθυσμού- Ραδιοφωνικό Σπότ στα ελληνικά-Παραγωγή ~ έως 30 δευτερόλεπτα. |
1 |
1000 |
|
240,00 |
1240 |
Προϋπολογισμός |
Συνολικό κόστος χωρίς ΦΠΑ |
10000 |
Συνολικό κόστος με ΦΠΑ |
12400 |
Για την Επιτροπή Διαχείρισης Προγράμματος CLLD/LEADER
Η Πρόεδρος
ΜΠΑΝΤΕΚΑ Ευαγγελία
Καλαμπάκα 02/08/2024